Veelgestelde vragen

Wij helpen u graag verder
Shoppen
-
Wat zijn de openingstijden van de winkel?
Maandag tot en met zaterdag van 9u30 tot 18u00. Zon- & Feestdagen gesloten. Geopende zondagen van 2025 zijn: 16 februari 9u30 – 12u00 23 februari 9u30 – 12u00 2 maart 9u30 – 12u00 9 maart 9u30 – 12u00 16 maart 9u30 – 17u00
-
Is er een klantenkaart?
Wij maken geen gebruik van een klantenkaart.
-
Hoe kan ik betalen tijdens het shoppen?
Wij aanvaarden Cash, Bancontact, Visa, Mastercard, American Express en Diners Club. U kan ook gebruik maken van de cadeaubon van Wellens Women.
Locatie
-
Wat is het adres? En hoe kan ik de winkel bereiken?
Het adres van onze winkel is Nederrij 94, 2200 Herentals. Komende van Eindhoven, richting Turnhout, afrit 21 – Lille. Komende van Antwerpen,richting Hasselt, afrit 20 – Herentals. Komende van Hasselt, richting Antwerpen, afrit 22 – Olen. Aan de ring te Herentals,richting Lichtaart – Kasterlee volgen.
-
Kan ik parkeren aan de winkel?
Ja, wij hebben een ruime parkeergelegenheid voorzien achteraan onze winkel. Deze is enkel toegankelijk voor onze klanten.
-
Kan ik mijn auto opladen ?
Wij hebben laadpalen beschikbaar op onze parking.
Service
-
Bieden jullie retouches aan?
Wij bieden gratis retouches aan voor al onze klanten. (uitgezonderd op solden artikelen)
-
Hoe blijf ik op de hoogte van jullie nieuws en aanbiedingen?
Om op de hoogte te blijven van onze laatste nieuwtjes en aanbiedingen kan je je inschrijven op onze nieuwsbrief. Dit kan je doen door je e-mailadres in te vullen onderaan op de homepage van onze website. Wij zijn ook terug te vinden op sociale media: • Facebook: https://www.facebook.com/wellenswomen/ • Instagram: https://www.instagram.com/wellenswomen/
-
Conformiteit en garantie
• Wij garanderen dat onze goederen conform zijn en voldoen aan de normale verwachtingen die je ervan mag hebben rekening houdende met de specificaties van het product. Wij garanderen je natuurlijk ook dat onze goederen voldoen op het ogenblik van je aankoop. • Indien een defect of gebrek zich manifesteert binnen de 6 maanden na de aankoop wordt dit geacht reeds te hebben bestaan voor de aankoop, tenzij wij het tegendeel kunnen bewijzen. Na 6 maanden zal u zelf moeten bewijzen dat het gebrek reeds bij de aankoop aanwezig was. • Voor zover dit mogelijk en redelijk is, hebt u de keuze tussen herstelling of vervanging. Enkel ingeval de herstelling of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heeft u het recht om een prijsverlaging of de ontbinding van de verkoopsovereenkomst te eisen.
Contact
-
Werken bij Wellens Women?
Gemotiveerde kandidaten kunnen zich kandidaat stellen door CV en begeleidende brief te mailen naar: ingrid.vanlaer@wellenswomen.be
-
Onze contactgegevens
Telefoonnummer: +32(0)14/21.16.65 E-mail: klantenservice@wellenswomen.be of info@wellenswomen.be BTW nummer: BE0406 419 904 Rekeningnummer: BE94 4132 1613 1114
-
Hoe kan ik de klantenservice contacteren?
U kan onze klantenservice contacteren door te mailen naar klantenservice@wellenswomen.be of te bellen naar +32 (0)14/21.16.65 tijdens de onderstaande openingsuren; Maandag tot zaterdag: 09.30u tot 18.00u doorlopend Zon- en feestdagen gesloten